Re: [Linux-sunucu] antivirus for linux

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Sun 16 Jan 2005 - 15:20:40 EET

ben kaspersky yi qmail mail serverla kullaniyorum. gercekten cok
basarili. ancak file server versiyonunu denemedim. eger internet kafe
kullanacaksaniz kaspersky yerine clam kullanabilirsiniz. clam da hem
lisans ucreti olmayan hem de yeteri kadar iyi bir antivirus.
asagidaki linki inceleyerek istediginiz turden cozumlere
ulasabileceginizi umit ediyorum.
http://clamav.net/3rdparty.html

iyi calismalar.