[Linux-sunucu] Radius Reply Attr. DNS Sunucu

From: Tolga Han Cerit (tolgahan.cerit@comsat.com.tr)
Date: Wed 12 Jan 2005 - 10:44:12 EET

Merhaba,

Suse 9.1 üzerinde freeradius-0.9.3-103 çalıştırmak istiyorum.
Konfigürasyonun büyük bir bölümü bitti. Reply Attributes'a DNS sunucu
iplerini eklemek istiyorum. users dosyasına bir default giriş tanımladım.
Burada DNS iplerinin yer almasını istiyorum. Yetkilendirilen her kullanıcı
bu ipleri kullanacak.

İyi çalışmalar,

Tolga Han Cerit