Re: [Linux-sunucu] reverse DNS

From: Hasan Doganay (hdoganay@gmail.com)
Date: Tue 04 Jan 2005 - 20:36:23 EET

Lutfen bu probleminizle ilgili
ipg@turktelekom.com.tr
abuse@ttidc.gov.tr
adreslerine, domain ve ip adreslerinizi belirterek
mail atarsaniz, rDNS kaydiniz en kisa zamanda yapilir.
Ancak rDNS kaydiniz yapildiktan sonra, SORB.net ten blacklist ten
cikarilmanizi talep edersiniz.

Not : Maalesef Turk Telekom tarafindan dagitilan statik ip ler
dinamik ip havuzundan dagitilmaktadir. Ayri bir ip havuzundan
verimediÄŸi icin bu tur sIkIntIlar meydana geliyor.
Neden hala bu sekilde dagitildigini ben de anlayamadim. Insaallah
yakinda bu garip durum duzeltilir.

Butun Linux camiasina Iyi calismalar diliyorum.

On Tue, 04 Jan 2005 19:41:04 +0200, Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net> wrote:

Hasan Doganay