[Linux-sunucu] Qmail Kurulumu

From: Yalçın ATiK (yalcina@horozkargo.com.tr)
Date: Sun 02 Jan 2005 - 20:32:19 EET

Arkadaşlar Merhaba,

Yaklaşık 1000 kullanıcı için qmail server kurmak istiyoruz. İşletim sistemi olarak fedora 3 kurmak istiyorum. Fakat diğer arkadaşlar Redhat 9 advanced server kurulmasını istiyorlar. Bu durumda siz olsanız nasıl davranırdınız. Yada bu konuda hangi işletim sistemini önerirsiniz.

İlginiz için teşekkürler

Yalçın