Re: [Linux-sunucu] hangi dagitim

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 10:18:29 EET

Agi yonetmeyi tanimlayabilir misiniz :)

Neler yapacaksiniz? Sadece DHCP/DNS calistiracaksaniz herhangi
bir linux secebilirsiniz, hatta livecd formatinda bile olabilir dilerseniz.

3000 kullanicinin login vs islemlerini de takip etmekse niyetiniz
LDAP iceren cozumlere yonelmenizde fayda var, bu beni asan bir
konu, tecrubem yok bu kadar cok kullanici ile.

Niyetinizi belirtirseniz sevinirim.

Saygilar.