[Linux-sunucu] mail proxy

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Fri 11 Feb 2005 - 17:29:57 EET

Herkese merhabalar, kolay gelsin.

Internet e ADSL ile bağlıyım. Yerel ağda bu ADSL bağlantısı üzerinden bir
mail sunucu çalıştırıyorum.

Ancak bunun bazı riskleri olabileceğini farkettim. Ve büyük boyutlu mailler
gidip geldiği için internet trafiğini önemli ölçüde etkilediğini farkettim.

Bu yüzden şöyle bir düşüncem var, yereldeki yazışmalar için yereldeki mail
sunucum dursun diyorum, ancak ISP den alacağım bir hizmet ile domainime
gelen tüm mailleri yakalacak bir catch-all hesabı oluşturacağım.

Bu catch-all hesabının yakaladığı mailleri belli aralıklarla postfix üzerine
almak istiyorum. Bu birincil hedefim ve mümkün olursa belli bir boyuttan
yüksek maillerin iş saatleri dışında indirilmesini istiyorum.

Bunla ilgili olarak bir cron işi yazmak gerekebilir ama, yazmadan önce hazır
bir örneği olup olmadığını biliyor musunuz?

Teşekkürler.

Ali AYEN