[Linux-sunucu] lütfen yardım edin_web server kurmak istiyorum

From: Halil Ä°brahim Erkal (drerkal@gmail.com)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 15:33:30 EET

merhaba..
sağlık ocağında çalışıyorum..
bier web server kurmak istedim. bir makinaya fc3 kurdum. adsl modemde
nat ayarlarında 80 nolu porta gelen istekleri fc3 kurduğum makinaya
yönlerdirdim. ancak ağ içinde diğer makinalardan apache nin test
sayfasını görebiliyor olmama rağmen adsl modemin wan ip sini
yazdığımda karşıma adsl nin konfigürasyon sayfası çıkıyor. nerde hata
yapıyorum..
yardımcı olabilirseniz sevinirim..
not: modemi router modunda kullanmak zorundayım...
bridge yapamıyorum... modemin dmz çıkışı da var ama oraya bağladığımda
modeme bile eriÅŸemedim...