Re: [Linux-sunucu] Anti-spam/anti-virus gateway

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 22:45:47 EET

Merhaba,

Aradan xxx sunucuyu cikararak SPAM ve virus korumasini dogrudan e-posta
sunucunuz üzerinde yapabilirsiniz.

Qmail icin, www.qmailrocks.org sitesinde detayli bir kurulum belgesi
bulunmakta.

Bunun disinda, sitede önerilen cözüm Spamassassin transparan olarak xxx
sunucusuna kurulabilir mi, arastirmak lazim.

Sevgiler,

Baris Ozyurt