RE: [Linux-sunucu] SARG

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Fri 30 Dec 2005 - 18:15:17 EET

Bende daha önce benzer bir problemle karşılaşmıştım.
http://liste.linux.org.tr/pipermail/linux/2005-April/002381.html

<alıntı>
strace ile takıldığı yerde ne yaptığına bakabilirsiniz. ona göre çözüm
önerilebilir.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri

İyi çalışmalar ve mutlu bir yıl dileğiyle...

________________________________________ From: linux-sunucu-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:linux-sunucu-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Taner Ayaz Sent: Friday, December 30, 2005 10:30 AM To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr Subject: [Linux-sunucu] SARG

Selamlar,

Sarg'ı kurdum. Browserdan Ip'sini yazınca index sayfasını da görebiliyorum ama #sarg komutunu verince %4,3 de takılıyor. Hiç ilerleme yok. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Teşekkürler.

This message was checked by NOD32 antivirus system. http://www.eset.com

This message was checked by NOD32 antivirus system. http://www.eset.com