Re: [Linux-sunucu] QMAIL - SMTPAUTH problemi [DÜZELTME]

From: Anıl ÇETİN (anil@saog.net)
Date: Thu 29 Dec 2005 - 16:40:51 EET

Elbetteki öyle olması gerekli, kusura bakmayın anlatamadım sanırım,
biraz daha açayım,

saog.net olmayan birisi telnetle bağlanıp şunu yapıyor;
---------------------------------
HELO saog.net
MAIL FROM:<falan@saog.net>
RCPT TO:<filan@saog.net>
DATA
---------------------------------

saog.net rcpthosts ta var ise bu mail kabul edilmesin istiyorum.

İkincisi ;
---------------------------------
HELO falanca.org
MAIL FROM:<falan@saog.net>
RCPT TO:<filan@saog.net>
DATA

MAIL FROM: rcpthosts taki bir domaine ait bir mail ise, "hop kardeşim
dur sen falanca.org sun ****saog.net benim rcpthostumda var********* ama
yalan söylüyorsun" desin istiyorum. Umarım
bu sefer açık olabildim.

koray yazmış: