[Linux-sunucu] RE: Linux-sunucu Toplu Mesajı, Sayı 15, Konu 71

From: Baha Uyar (baha_uyar@superonline.com)
Date: Mon 26 Dec 2005 - 13:45:36 EET

mysql 3.23.58

Görüntülemek: SHOW VARIABLES LIKE 'max_connections' >>> bu kod sonucu veriyor .100 sayısını elde ettim.

Güncellemek: SET OPTION max_connections=yeni_değer >>> ancak phpmyadminde gene sql sorgusu çalıştır kısmından bu kodu yazdığım zaman ( tam olarak şunu yazdım SET OPTION max_connections=250 ayrıca ='250' olarakda denedim )
şu hatayı alıyorum
MySQL çıktısı:

#1064 - You have an error in your SQL syntax near 'max_connections=150' at line 1