Re: [Linux-sunucu] squid konusunda acil yardım

From: prometheus (prometheuswhite@yahoo.com)
Date: Sun 18 Dec 2005 - 13:47:18 EET

acl kullanici2 src 192.168.0.2

  yukardaki örneği şu şekilde modifiye ederseniz işinizi görür sanırım

  acl kullanici2 src "/usr/local/squid/rules/yetkili_kullanicilar"

  belitilen directory de ilgili dosyayı oluşturup içine istyedğinizi ip leri koyun.rule dosyadaki tüm ip ler için geçerli olur.
  bu eşkilde çalışması lazım.

Yalçın Taştepe <ytastepe@hotmail.com> wrote:
  hocam senin yaptığın ayar benim istediğim gibi bi şeymi
networkteki bütün ipleri teker teker girmemmi gerekiyor.90 tane kullanıcı
var.bende teker teker girersem işin içinden çıkamam daha basit bi yolu yokmu
bunun

teşekürler