Re: [Linux-sunucu] server üzerinde bulunan mysql sürümünü update etmek

From: Melih Arda YALÇINER (arda@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 26 Dec 2005 - 01:00:28 EET

Merhaba Baya Bey,

O sorguları gerçekleştirdiğinizde ne hataları alıyorsunuz?
Aldığınız hatayı bilmediğim için kesin bir çözüm öneremiyorum ancak
MySQL dokümantasyonunda belirtildiği üzere GLOBAL kelimesi 4.0.3
sürümünden itibaren geçerliymiş.
Bu durumda, eğer MySQL 3.2.x sürümünü kullanıyorsanız aşağıdakileri
deneyebilirsiniz:

Görüntülemek: SHOW VARIABLES LIKE 'max_connections'
Güncellemek: SET OPTION max_connections=yeni_değer

Denemedim ancak yukardaki örnekteki gibi GLOBAL kelimesini kullanmayarak
ve SET sorgusunda OPTION kelimesini kullanarak MySQL 3.2.x sürümlerinde
sonuç alabilirsiniz diye düşünüyorum. Daha detaylı bilgi için MySQL
dokümantasyonuna (http://dev.mysql.com/doc) bakabilirsiniz.

İyi çalışmalar

--

Melih Arda YALCINER

.:: ITU Center for Distant Learning Software Development, System Administration

Website : http://elearning.uzem.itu.edu.tr Phone : 00 90 212 2857188 (15 int.) IP Phone : 34005