[Linux-sunucu] qmail header,ip gizleme

From: Depeche (depeche.tr@gmail.com)
Date: Mon 19 Dec 2005 - 10:59:24 EET

Selamlar,
Qmail kurulu olan bir mail serverde, mail gonderildeginde header'deki ip nosunu gizlemek icin,
172.16.1.:allow,TCPREMOTEHOST="",TCPREMOTEIP="",RELAYCLIENT="" gibi bir satir kullanmanın
bu sorunu cozecegini okudum.
Benim /etc/tcp.smtp dosyam
127.:allow,RELAYCLIENT="" seklinde idi, ben bu satiri
127.:allow,TCPREMOTEHOST="",TCPREMOTEIP="",RELAYCLIENT="" seklinde degistirdim.
Fakat hala gonderilen maillerde ic ipler goruluyor. Ekstra baska bir sey yapmam gerekiyormu

Tesekkurler