[Linux-sunucu] Squirrelmail ile ilgli

From: aydin mutlu (aydinmutlu@gmail.com)
Date: Wed 21 Dec 2005 - 17:53:51 EET

Arkadaşlar selam,

Bilmiyorum sizlerinde başına geldi mi ama benim squirrelmail ile ilgli
garip bir sorunum var.
squirrelmail için yarattığım apache error log dosyasında
(/var/log/apache2/webmail-error.log)
"....[error] [client 172.16.128.xxx] File does not exist:
/srv/www/webmail/htdocs/crossdomain.xml"

satırına benzer yüzlerce hatta binlece satır var. Sistem işleyişinde
bir sorun yok ancak bu durum beni rahatsız ediyor. İnternette konu ile
ilgli araştırma yaptım ama sanki bir sır gibi. Hiç bir şey bulamadım .

Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan destek lütfen.
Şimdiden teşekkürler.