RE: [Linux-sunucu] Bir sorunum var (NAT)

From: Toygun Mavinil (toygun@mavinil.com.tr)
Date: Thu 15 Dec 2005 - 16:16:12 EET

Windows xp ise
Bağlantının özelliklerine gir, üstteki gelişmiş sekmesindeki internet
bağlantı paylaşınızı aç ve tamamla kapat
İnternet bağlantısını kes ve tekrar bağlan

Toygun Mavinil

Mavinil Bilgisayar Sistemleri
Toptan ve Perakende Satış
Tel: 0 212 873 97 00 Faks: 0 212 873 97 03
Adres: Adakent Cd. No:28 Ak Apt. D.16 Beylikdüzü İstanbul
Web: www.mavinil.com.tr www.adslbilgi.com