Re: [Linux-sunucu] antivirus

From: Mehmet Ekiz (ekizm@tbmm.gov.tr)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 16:18:38 EET

Merhaba,

http://www.clamav.net/doc/latest/html/node19.html
adresinde yazdığı gibi sendmail.mc de ayarlama yapmanız gerek.

Bu arada; clamav-milter yerine, daha geniş kullanım alanları için
amavisd-new kullanmanızı öneririm. Birden fazla antivirüs, spamassassin
vs. her türlü eklenti için milter olarak kullanabilirsiniz.

Kolay gelsin,
Mehmet Ekiz

Latife ZEYTİNELİ yazmış: