Re: [Linux-sunucu] DNS kurulumu

From: aydin mutlu (aydinmutlu@gmail.com)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 13:30:31 EET

Hmm,
Evet djbDNs deki teknik hoşuma gitti, ama benim tercih edeceğim DNS sunucu
bind olacak sanırım. (özel sebepler nedeniyle ) Bu opsiyon bind içinde
mevcut mu acaba.

Birde farklı sunucular farklı cevaplar verebilr demişsiniz ancak benim lokal
olarak kullanmayı planladığım DNS sunucuya dışarıdan ulaşulamayacak, sadece
DMZ 'te bulunan ve local ağdaki kullanıcılarım erişebilecek.
Bu mantık genel olarak yanlış mıdır acaba?

İlginize teşekkür ederim.