Re: [Linux-sunucu] bind 9.3.1 time out sorunu

From: nyucel@comu.edu.tr
Date: Mon 12 Dec 2005 - 11:46:51 EET

Selamlar,

Tanımadığınız biriyle konuşurken siz deseniz daha iyi edersiniz. Hırçın yanıtlar vermeden önce kendi yazdıklarınızı okuyun. Yaptığınız alıntının neresinde ağ geçidinden bahsediliyor. Temel kavramlar hakkında hatalı bilgilendirme yapmışsınız, ben de düzettim. Yine yapın yine düzeltirim.

> tesekkurler umut,
> sanırım ben yanlış anlamışım. normal bir adsl kullanıcısı zannettim. ama
> birilerinin iç yarasını ben anlıyorum.
> saygılar,

Kim bu birileri merak ettim. Beni kasdediyor olamazsınız, sizi tanımıyorum bile.

Kai Geek wrote ..