Re: [Linux-sunucu] bind 9.3.1 time out sorunu

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 10:50:00 EET

selam,
resolv.conf dosyasi icerisinde nameserver olarak neden 127.0.0.1 var? sanirim buraya ag gecidi IP'ini vermediginiz icin boyle bir sorunla karsi karsiyasiniz.
ornegin;
ip adresiniz: 10.0.0.5
ag gecidi: 10.0.0.1

resolv.conf dosyasi:
nameserver 10.0.0.1

bu sekilde bir ayarlama yapsaniz ve kendi ag gecidinizi resolv.conf dosyasina eklerseniz sorun cozulur.
saygilar,