[Linux-sunucu] Courier-authlib sorunu

From: Ayşen USLU SEÇKİN (aysen@ogu.edu.tr)
Date: Sat 10 Dec 2005 - 12:49:07 EET

Merhaba ,

Solaris 9 üstüne courier-authlib derlemeye çalışıyorum. Fakat ./confıgure aşamasını ben control+C işle kesene kadar sürdürüyor yani sürekli baştan configure yi yapıyor bitiriyor bir daha yapıyor... neden kaynaklandığını anlamadım. Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim

Ayşen Uslu Seçkin
Sistem ve Ağ Yöneticisi
Osmangazi Üniversitesi
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı