[Linux-sunucu] rsync

From: Ercan Istek (ercan@eryaz.net)
Date: Fri 09 Dec 2005 - 16:30:19 EET

Windows makinelerin yedeklerini almak icin rsync kullaniyorum.

Sistem
Fedora Core release 2 (Tettnang)
samba-3.0.10-1.fc2
rsync-2.6.2-1.fc2.0

Windows makineden samba aracılığı ile yapılan kopyalamalarda yada dosya oluşturmada
herhangi bir dosya karakter sorunu yaşamıyorum. Ancak Rsync ile yedek aldigim zaman
tum turkce karekterler sapitiyor. Rsync ayarlarinda charset ile ilgili bir parametre varmi ?
smb.conf dosyamda charset ile ilgili hic bir ayar girmiyorum

Yada rsync disinda nasil daha kolay yedek alabilirim. Ancak yedek gunluk alindigi icin
sadece yenilenen dosyalar kopyalanmali