Re: [Linux-sunucu] Nagios

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Fri 09 Dec 2005 - 15:51:22 EET

Sevgili Orcun,
Nagios Kurulumu ve Kullanımı Belgesini Nilgun hanıma yolladım. O dokumani belgelere ekledikten sonra adresini ondan alıp incelersen sevinirim. Senin problemin dizin ve erisimler ile ilgili.

****@****:/usr/local/nagios# ls
bin/ etc/ libexec/ sbin/ share/ var/
****@****:/usr/local/nagios#

bu dizinler olacak.

ayrıca etc altında minimal.cfg mi kullanıyorsun yoksa

****@****:/usr/local/nagios/etc# ls
cgi.cfg contacts.cfg hostextinfo.cfg htpasswd.users resource.cfg timeperiods.cfg
checkcommands.cfg dependencies.cfg hostgroups.cfg misccommands.cfg servicegroups.cfg
contactgroups.cfg escalations.cfg hosts.cfg nagios.cfg services.cfg
****@****:/usr/local/nagios/etc#

bunlar senin sistemde aynı dizinlerde var mı? ek olarak cgi dizinin libexec olacak.
Nilgun hanım belgeyi eklediği zaman tekrar incele ve yeniden kur :)

saygılar,