Re: [Linux-sunucu] Nagios

From: Orçun Yücel (orcunyucel@phpmygallery.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 21:27:02 EET

Evet libgd ve libgd-devel paketleri de yuklu aynı zaman libjpeg,
libjpeg-devel, libpng, libpng-devel, zlib, zlib-devel paketleri de yukle.
Web interface'den otomatik yaratmasi gereken hicbir resim dosyasini
yaratmiyor. Yani statik logolar veya ikonlar goruntulenebiliyor fakat
dinamik yaratilan statusmap veya rapor gibi grafikler yaratilmiyor.

Saygilar,
Orcun Yucel