Re: [Linux-sunucu] Nagios

From: Orçun Yücel (orcunyucel@phpmygallery.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 20:51:59 EET

Tesekkurler
Yaliz benim de bir huyum var. Yukledigim tum programlar duzgun calismali
hata vermemeli veya eksiksiz olmali. Birde apt ile deneyeyim. Bugun rpm ile
de kurdum ancak gd kutuphanelerinin kurulu olmadigindan bahsediyoe. Bu
yuzden gd2 kutuphanelerini kaldirip bastan kurdum ancak sorun yine
duzelmedi. Birde dedigin gibi apt ile deneyeyim.

Saygilar,
Orcun Yucel