[Linux-sunucu] DNS

From: Toygun Mavinil (toygun@mavinil.com.tr)
Date: Tue 06 Dec 2005 - 16:41:30 EET

Merhaba,

FC4 kurdum server olarak birtek DNS i kurmamış ama kurulu gösteriyor

Conf dosyasını aradım bulamadım manuel ayarlamak için

Server ayarları bölümünde HTTPD vs var ama dns yok

Servislerde Named(Bind) olarak var ve çalıştır dediğimde çalıştırıyor

Program ekle de kurulu gözüküyor kaldır dedğimizde hata veriyor ve bazı
modüller olmadan kaldıramam diyor

Yum ile full update yaptım dns inde son versiyonlarını kurdu ama aynı sorun
devam ediyor

İstenen modülleri de rpm olarak buldum ve kurmak istediğimde zaten kurulu
diyor

/etc de bind dosyaları da yok

Tekrar da kurdurmuyor kurulu diyor

Toygun