Re: [Linux-sunucu] sendmail

From: ilker ARABACI (ilker.arabaci@gmail.com)
Date: Tue 06 Dec 2005 - 15:26:41 EET

access dosyaninda ki Rule tanimlarini kontrol edin.. daha global bir kapsam da RELAY yetkisi tanimlamissiniz.
(muhtemelen IP bazinda) önce REJECT edin sonra RELAY edin.. Hatirladigim kadariyle sendmail önce gördügü rule 'a bakiyor..

NOT:
Asagidaki gibi Connect/From/To yazmak için /etc/mail/access' e m4 sendmail.mc ile yeniden sendmail.cf türetmeniz gerekebilir.. sürümle gelen default sendmail.cf özelliklerini bilmiyorum. + ayrica makemap den sonra sendmail restart gerekmez.

localhost.localdomain RELAY
localhost RELAY
127.0.0.1 RELAY
Connect: 192.168.0 RELAY
Connect: <know-spammer-domain-name>.com REJECT