RE: [Linux-sunucu] Sunucu Kurulumu

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 17:29:33 EET

Bu tahmin dahi edilemeyecek işleri merak ettim ben... acaba bulaşık
makinelerini falan mı Linux la çalıştırıyorlar diyeceğim ama ... tahmin
edemezsiniz denmiş...

Ben Anadolu'daki Linux firmalarına yanlarına İlhan Cavcav'ı almalarını
tavsiye ederim... O alışık İstanbullularla dalaşmaya... :)

Not: akşam oldu böyle oldu sanırım... inşallah bu maillerden sonra listeden
atılmayız... :)

Murat Koç wrote:
> Ali'ye katılıyorum ve ek olarak bütün bunları hem İstanbul hem Ankarada
> yapabilen "tek" firma olduğu bilgisini de ekliyorum.
>
> Biz tabii ki :)

Murat'cigim,
Yapma bunu... "Tek firma biziz" biraz asiri olmamis mi? Sektorde iki
buyuk ilde Linux isi yapan en az 10 firma sayabilirim... ;) Birisi biziz...

sevgiler,
-bd