Re: [Linux-sunucu] Sunucu Kurulumu

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 09:03:26 EET

Merhaba,
Bursa'da bu işi yapacak bir firma bulacağınızı zannetmem. Sanırım istanbuldan destek almalısınız. Bu nedenle Gelecek Linux A.S. ile gorusmenizi oneririm. Bu konuda bu alanda isin uzmanlari kisilerdir.

http://www.gelecek.com.tr

Ek olarak orada Mustafa AKGUN ile gorusebilirsiniz. Size uzaktan en iyi destegi verecek profosyonel bir ekibe ve guzel bir destek sistemine sahip. dusunceleriniz arasinda olsun. Bu maili de Sayın Musatafa beye forward ettim, size donus yapacaktır.
kolay gelsin.