[Linux-sunucu] Cacti 0.8.6c-7sarge2 - Debian 3.1r0

From: Tolga Han Cerit (tolgahan.cerit@comsat.com.tr)
Date: Mon 29 Aug 2005 - 09:49:13 EEST

Merhaba,

Bir kaç router trafiğini izlemek için cacti kurmayı denedim. Komut satırında
"cacti:/usr/share/cacti/site# php poller.php" dediÄŸim zaman "Fatal error: Call
to undefined function: mysql_connect()
in /usr/share/cacti/site/adodb/drivers/adodb-mysql.inc.php on line 339" gibi
bir hata alıyorum.

Temel bir hata yapıyorum sanırım fakat bulamadım. mysql-server yüklü, cacti
isimli database var. Database'e yazma okuma hakları var. Sistemdeki bir
user'ı kullanıyorum. Fakat grafikleri göremiyorum. rra klasörünün içinde hiç
dosya yok.

Problem ne olabilir?

Teşekkürler

--