Re: [Linux-sunucu] Apache yuklerken aldıgım hata..

From: IDEA (linux@idea.net.tr)
Date: Fri 26 Aug 2005 - 14:55:03 EEST

Selamlar
prefix dediği sizin belirleyeceğiniz klasör ismidir.
dolayısı ile prefix adında bir dizin olmadığından hata ile karşılaştınız. apache yi hangi dizine kurmak isterseniz onu belirleyim.
./configure komutunu kullanırsanız default olarak /usr/local/apache2 altına kuruyor burda siz örnek olarak /home dizini altına kurmak istiyorsanız
./configure --prefix=/home/apache2 gibi yapabilirsiniz.

İyi Çalışmalar
http://www.idea.net.tr