[Linux-sunucu] [OFF TOPIC ] LKD uyeligi hk

From: bahadır (balki1975@yahoo.com)
Date: Tue 23 Aug 2005 - 17:00:39 EEST

Arkadaslar Merhaba,

Oncelikli olarak lutfen kusura bakmayin bu maili bu listeye attigim icin... Yaklasik 1.5 ay once LKD uyeligi icin gerekli evraklari LKD'ye gonderdim ve beklemeye basladim. Ses soluk cikmayinca uye@lkd.org.tr adresine mail attim gene bir ses soluk cikmadi. Problem olup olmadigina dair dernek yazismalari icin kullanilan listeye uye olmak istedim halen moderatorden onay bekliyorum vs vs Maalesef bir sonuc alamiyorum bilmiyorum lkd kapandi mi???

Son olarak buraya mail atmak zorunda kaldim. Aranizda LKD uyesi arkadaslar varsa ve kontak kisilerle irtibat kurmama yardimci olabilirseler sevinirim. Uyelikte bir problem varsa onu duzeltmek isterim.

Tesekkurler, Iyi calismalar

Bahadır