Re: [Linux-sunucu] linux a erisim

From: ismail sawran (ismailsawran@gmail.com)
Date: Thu 11 Aug 2005 - 12:36:55 EEST

adsl modemin web arayüzünde "virtual servers" diye bir ayar varsa eger
(conexant modemlerde var ama alcatel speedtouch üzerinde bulamadım)
dısarıdan gelen 22. port isteklerini iç ağda ssh ile bağlanmak
istediğin bilgisayara yonlendir. dışarıdan yani okuldan
ssh -l root statik_ip_adresini yaz.

biraz uğraşman gerekir ama sonucu gerçekten güzel oluyor.