[Linux-sunucu] rquota deamon

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Sun 07 Aug 2005 - 18:22:06 EEST

Öncelikle selamlar;
phpbb forum kullanıyorum, sebebini bilmediğim bir sebepten dolayı
bazen php de sorunlar cıkıyor. apache & mysql yeniden baslattıgımda
sorun duzelmiyor. fakat sunucuyu bastan baslattıgımda duzeliyordu.
Yine sorun yasadım ve reboot ettim daha sonra sunucuya erişemedim.
açılışta şu hata ile karşılaştım.

starting rquota deamon Cannot register service: RPC: Unable to send;
errno = operation not permited rpc.quotad: unable to register (
RQUOTAPROG, RQUOTAVERS; udp startproc: exit status of parent of
/usr/sbin/rpc.rquotad: 1

Tam anlamadım ama disk kotalarıyla alakalı bir problem sanırım ama
buna bağlı olarak mysql sunucusu da durdu, ve bilgisayarın internet
bağlantısı kesildi. (Sanırım olabilecek en kötü durumlardan biri.)

Sorun nedir acaba? Böyle bir problemle karşılaşan varmı?
Bu sunucuda 3 ayrı web sitesi yayımlanıyor acil yardım bekliyorum.
Şimdiden çok teşekkürler.

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI