Re: [Linux-sunucu] Transparent Squid termınal server dakı log lama sıkıntısı.

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Sat 06 Aug 2005 - 14:27:37 EEST

merhaba,
interneti kullanacak olan kullanicilar icin squid uzerinde onaylama
isterseniz, internete her giren "kullanici adi" ve "parolasi" ile
gireceginden loglarda kullanici adindan ayirim islemi yapabilirsiniz.
Squid icin bir cok onaylama destegi var sf.net'ten uygun birini
bularak kullanabilirsiniz. B asit cozum olarak aklima bu geliyor

On 8/6/05, Ilker TEKINER(r) <itekiner@ilkayazilim.com> wrote:

> Herkese merhaba ,
>
> transparent squid proxy redhat uzerıne kurdum ve calısıyor sorunsuz bır
> sekılde
>
> network umuzde 4 adet termınal server calısmakda ve kullanıcılarımızın 3
> te 2 si bu server lar uzerınden ınternete cıkmaktadır.
>
> termınal server ların ip lerı tek oldugu ıcın squid tek ip yı log laya
> bılmektedır.bu yuzden hangı kullanıcının nerelere gırdıgını goremıyoruz.
> tum termınal server kullanıcılarını ayrı ayrı squid uzerınden nasıl log
> larız

> [...]

Huzeyfe ÖNAL
---
In theory, there's no difference between theory and practice. In
practice there is...
                                                                      --CM