Re: [Linux-sunucu] Sunucu izleme

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 06 Aug 2005 - 00:12:47 EEST

Eger DB'niz mysql ise RAM darbogazlari MySQL kaynakli olabilir belki..
Bu durumlarda muhtemelen sorgu zamanlari da uzuyordur. O yuzden
mysql'in yavas sorgulari kaydetme ozelligini kullanabilirsiniz.
 Bunun disinda apache icin bir log analizi programi kullanmaniz
hangi zamanlarda yogunlastigi ya da hangi dosyalarda yogunlasildigi
konusunda fikir verecektir. Eger tekil trafiginiz fazla degilse
apache'nin access_log dosyasini gozle bile inceleyebilirsiniz
(quick & dirty)
 Saygilar