[Linux-sunucu] Cozum arayısım: Email problemli

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Thu 04 Aug 2005 - 11:23:32 EEST

Arkadaslar verdigim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim ancak yeni bir başlık
açmak durumunda kaldım diğer başlığı çok kirlettim çünkü.

foster-repcom.com icin bir MX kaydı olusturdum: repcom.foster-repcom.com (bu
bir A tanımlaması ip: 72.36.192.170)
Ayrıca foster-repcom.com alan adinin ip'sinin bir rDns kaydı var (burdan
kontrol edilebilir http://www.dnsstuff.com/tools/ptr.ch?ip=72.36.192.170) Bu
kayıt server2.ari-tech.com u gosteriyor ve server2.ari-tech.com da
72.36.192.170 i isaret ediyor

Bunları yaptım ve ne yazık ki hala emaillarım bi sekilde karşıdaki sunucuda
filtreleniyor ve ben bu sorunu cozemiyorum.

Ne yapmalıyım bu sorunu cozebilmek icin?

Tesekkurler