Re: [Linux-sunucu] qsheff rule

From: ozgur uncuoglu (ouncuoglu@ispro.net.tr)
Date: Tue 02 Aug 2005 - 00:25:02 EEST

qsheff versiyonu kaç?zabit varmı yok mu bilmiyorum.qsheffin en son
versiyonu kurulu olduğunu varsayıyorum.

sözünü ettiğini içerikteki mailin bloklanması için qsheff.rules da şöyle
bir satır olmalı

a:(hardcore)

burada a 'nın anlamı, bu sözcük body de veya subject kısmında geçiorsa
blokla demek.
qsheff.log zaten size çok ayrıntılı bir döküm sunar.hangi rule dan
dolayı mailiniz bloklanmışsa çok rahat görebilirsiniz.