[Linux-sunucu] qmail-webmail

From: oguzhan ozdemir (oguzhanozdemir@gmail.com)
Date: Fri 29 Apr 2005 - 10:57:12 EEST

selamlar, çalışmakta olan bir qmail mta üzerine uebi-miau webmail i kurdum
gerekli konfigurasyonu yaptım. düzgün çalışıyor taki 1 MB tan daha fazla
eklentisi olan bir dosyayı göndermek veya açmak isteyinceye kadar.
Problemi bir türlü çözemedim (Apache'nin update kapasitesini de
yükselttim). /etc/httpd/conf.d/php.conf un içindeki LimitRequestBody
değerini yükseltmem önerildi dosya içerisinde LimitRequestBody gibi
bir ifade yok. Kendim ekledim ancak problem çözülmedi. Zaten outlook
ile dosya attach edilebiliyor ve gönderilebiliyor. Webmailde attach
yaptığımızda serverda tmp deki attachment kısmına dosyayı atıyor. Send
dediğimiz zaman browser beyaz bir ekran açıp orada duruyor. Outlook
ile gönderilmiş ve inboxumuzda bulunan ekli bir maili (1 MB üstü)
tıkladığımız anda da aynı problemi yaşıyoruz.

Hoşçakalın