Re: [Linux-sunucu] ftp yetkileri

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 28 Apr 2005 - 13:45:07 EEST

Diger kullanicilar - eger ftp sunucunuzda acik cikmazsa ve de izinleri dogru
vermisseniz - zaten birbirlerinin klasorlerine yazamazlar.
 Eger siz tum klasorlere yazmak istiyorsaniz home klasorunuz olarka /home
ayarlayin ve tum klasorlerin bir ustune baglanin...
 Eger root vs yetkileriyle girmiyorsaniz o zaman tum kullanicilari ayni
gruba alip dosya ve klasorlerde group write verebilirsiniz ama guvenligi
azaltacaktir. guvenligi arttirmak icin bu metod yerine kernelden gelismis
dosya haklari denetimi gibi bir seyi acip uygun toollari kurarak kendi
kullanicinizi tum o dizinlerdeki dosyalar uzerinde hakli
gosterebilirsiniz...
 Google Anahtar Kelime: filesystem linux acl
 Sevgiler & Saygilar.
Umut Demirhan