Re: Re: [Linux-sunucu] mysql' de yedek alma olayı ?

From: The RED (jdred@gmx.net)
Date: Wed 27 Apr 2005 - 21:05:10 EEST

Umut bey, sanirim siz konuya sonradan dahil oldunuz ve dikkatli okumamissiniz :) Verdiginiz cevaptaki yöntemi zaten konu ile ilgili ilk mesaj geldiginde cevap olarak belirtmistim. Daha sonra diger bir arkadas konu ile ilgili baska bir soru sorarak mysql'de bir veritabanini yedeklemek için kullanilacak bir script istemisti, ikinci cevap olarak da onu yazdim. Bilgilerinize sunulur..