[Linux-sunucu] Windows dan Linux e gecis.

From: Bulent Teknik (buloteknik@gmail.com)
Date: Wed 27 Apr 2005 - 14:51:42 EEST

Selam

Birkac sorun olacakti.

Windows yapimizi ileride Linux a gecirebilirmiyiz gibi seneryolar
kurmaya basladim..(en azindan bir kismi)
Simdilik test amacli mail sisteminden baslamak istiyorum

1- Windows - Linux arasinda guvenlik, maliyet , saglamlik
karsilastirmasi yapan birkac site varmi? ( Yonetimi ikna etmek acisindan )
2- Exchange server yapimiz simdilik kalip , bu serverin onune Linux Mail
Server koyabilirmiyim.(User bilgilerim Exchange kalacak ) Bu sistemler
sorunsuz calisabilirmi ? Hangi Program olabilir.
3- Bu yapida Spam mailler icin cozum varmidir.
4- Proje ciddi asamalara geldigi zaman , profesyonel anlamda destek
verebilecek firma bulabilirmiyiz.

Simdilik bu kadar
 Tsk ederim
Iyi calismalar