[Linux-sunucu] Postfix Hata Mailleri

From: İlker Erek Duran (ilker.duran@gmail.com)
Date: Wed 27 Apr 2005 - 11:26:36 EEST

Merhaba,

Postfix'de maillerin kuyrukta kalma sürelerini 4saat olarak belirledim.
Ancak gönderilemeyen mailler için mail sahibine hiçbir şekilde geri
mail atmasını istemiyorum.
Yani alan adı bulunamadı, kuyruktaki süresi doldu, mail gönderilemedi
bu bir uyarıdır gibi maillerin hiçbirini istemiyorum.
Bunu hangi parametre ile ayarlayabilirim?

--
İlker Erek Duran
Tel: +90 536 470 42 00