[Linux-sunucu] uebi-miau webmail

From: yeni linux (ylinux@hotmail.com)
Date: Tue 26 Apr 2005 - 13:16:27 EEST

selamlar, çalışmakta olan bir qmail mta üzerine uebi-miau webmail i kurdum
gerekli konfigurasyonu yaptım. düzgün çalışıyor taki 1 MB tan daha fazla
eklentisi olan bir dosyayı göndermek veya açmak isteyinceye kadar. Böyle bir
teşebbüste ilk olarak browser penceresi beyaz sayfa olarak takılıp kalıyor.
bu teşebbüsün öncesinde herşey normal çalışırken bu teşebbüsten sonra
butonlar (inbox vb) da cevap vermemeye başlıyor. Çıkıp tekrar girinceye
kadar bu problem böylece devam ediyor. Problemi bir türlü çözemedim
(Apache'nin update kapasitesini de yükselttim). Yardımcı olursanız
sevinirim.

Hoşçakalın