[Linux-sunucu] ldap - win

From: barış kafa (bariskafa@ysml.org)
Date: Mon 25 Apr 2005 - 13:18:55 EEST

Çalıştığım kurumu domain yapısına geçirmeyi planlıyorum. Bununla ilgili olarak
1. Active directory ile win2k/xp de yapılan kullanıcı erişim kısıtlamaları, openldap ile yapılabiliyormu? bunla ilgili bir arayüz var mı?

2. RH EL. 'da ldap-proxy-firewall-vpn uygulamaları için gelişmiş bir yonetim ve raporlama arayüzü var mı?
     (EasiLiX dışında)

bunlarla ilgi kaynak gosterebilirmisiniz.
tesekkurler.