[Linux-sunucu] apache

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Fri 22 Apr 2005 - 23:09:18 EEST

İyi geceler, bir sorum daha olacak. Ben sunucumda kullanıcılara sadece
web ve ftp alanı vermek istiyorum ve bunun icinde sisteme yeni
kullanıcılar acıyorum web hizmetini apache nin userdir fonksiyonunu
kullanarak veriyorum ve kullanıcılar sisteme giriş yapabiliyorlar.
Sadece web ve ftp alanı verip, telnet, ssh vs... ile veya yerel olarak
sisteme giriş yapmalarını engelleyebilirim. Bir anlamda sadece web ve
ftp icin sanal kullanıcılar oluşturabilir miyim?

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI