Re: [Linux-sunucu] rc.local

From: Murat Koc (murat.koc@kivi.com.tr)
Date: Thu 21 Apr 2005 - 14:56:23 EEST

> ?yi Çal??malar,

Merhaba,

> fedoradan suse'ye terfi ettim fakat fedorada
> kulland?g?m /etc/rc.local suse'de yok ayn? i?leve
> sahip suse deki aç?l?? beti?i nedir.

/etc/init.d/boot.local

bir fark ile boot.local dosyası /etcinit.d/boot dosyası içerisinden kontrol edilerek çalıştırılır. Dolayısı ile en son yerine fedorada olduğu gibi değilde ilk olarak çalışır. Bu nedenle ğer networking vs sonrası bir iş yapacaksanız. onu yapan bir script kendiniz oluşturun ve yast ile istediğiniz runlevelda sıralamaya yerleştirin. Bunun dışındakileri boot.local dosyasında kullanabilirsiniz.