RE: [Linux-sunucu] XP için X Client

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 20 Apr 2005 - 15:16:16 EEST

Merhaba,

On Wed, 20 Apr 2005, Ahmet Selman İnanç wrote:

> Ben size sormadim. Serkan beye sordum eger biliyorsa kisa bir sekilde
> anlatabilir.

Öyle düşünüyorsanız özel yazışırsınız. Listeye gönderdiğiniz bir ileti
yüzlerce kişiye geliyor.

> Sizi niye rahatsiz etti. Buradan sormakta bir arastirma degilmidir.

Değildir. Hazıra konmaktır.

Size bir başlangıç noktası gösterildi listede. Devamını kendini getirmeye
çalışırsınız. Hala çalışmazsa, "şunları bunları yaptım, şöyle böyle oldu"
diyebilirsiniz.

Budur.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr