[Linux-sunucu] kayıp kullanıcılar

From: soner s (fedoraid@yahoo.com)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 17:46:37 EEST

telnet üzerinden 25 kullanıcıyla işlem yapan fedora core 3 serverda ps ax le baktıgımda kullanıcıları görüyorum. fakat who,w komutları bana ya bir kullanıcı yada 0 kullanıcı gösteriyor.Önce rootkit den şüphelendim ama sistem kapatılıp açıldığında normale döndüğünü görünce rootkit olma ihtimali düştü.Bu sorunu her zaman yapmıyor ve bununla birlikte sistemde kısa süreli kilitlenmeler yaşanıyor.( recovery problemini andıran ).Sistemde named,telnet,sendmail portlari açik.Loglarda temiz görünüyor.
dhcp çalışıyor.

Ağ yapısı aşagıdaki gibi.

eth0 10.0.0.139 /16 (ADSL)
eth1 10.1.0.1 /16 (LAN )
eth2 10.2.0.1 /16 (Fream Relay)

Ne tür testler tavsiye edersiniz.Bu şekilde bir ariza ile karşilaştiniz mi.

iyi çalişmalar.