[Linux-sunucu] DNS

From: soner s (fedoraid@yahoo.com)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 12:46:22 EEST

Fedora core 3 de apache mi kurdum ve localde siteme ulaşır hale getirdim.
ADSL (statik ip ) üzerinde sitemi yayınlamak istiyorum.com.tr uzantılı odtü den aldığımız adrese aşağıdaki dns eklemesi yaptim.

ns1.aldigim_domain.com.tr 85.xxxx.xxxx.xxxx.
(aldigim domain ) (statik ip adresim)

belirli br süre geçmesine ragmen baglantı kuramıyorum.
makinamde named çalışır durumda.Anlamadığım nokta nameserver için girilen ip adresi server ın mı yoksa ulaşılacak kullanıcının mı olması gerekiyor.Daha önceden xname.org a yönlendirilip yapılıyormuş.Detaylı bir bilgi verebilirseniz sevinirim.

iyi çalışmalar.